loading...
SoccerNews
Alireza بازدید : 59 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

کولوچینی گفته است : به تصمیمات باشگاه احترام خواهد گذاشت اما می خواهد تا حداقل یک فصل دیگر در نیوکاسل بماند


http://www.shiaupload.ir/images/97703307670886104228.jpg

 

آینده ی کولوچینی در ماه های اخیر در ابهام قرار داشت و گفته میشد که او به دلایل خانوادگی دوست دارد تا به میهن خود یعنی آرژانتین و باشگاه گذشته اش یعنی سَن لورنزو بپیوندد . اما نیوکاسل اجازه خروج این مدافع را به او نمیدهد و سن لورنزو همچنان آماده ی ارائه ی پیشنهادی به باشگاه و کولوچینی است .


کولوچینی در مصاحبه ای با روزنامه ی سان بیان کرد که : « من بازیکن حق شناسی هستم و نیوکاسل به من فرصت بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را که بهترین فوتبال را ارائه میدهد داد و من قصد دارم تا در این باشگاه بمانم . من منکر این نمی شوم که چندباری با باشگاه آرژانتینی ( سن لورنزو ) صحبت هایی مبنی بر برگشتم داشته ام ولی فعلا به باشگاهم ( نیوکاسل ) فکر میکنم و برای آن تلاش میکنم اما شاید در فصل بعد دیگر در اینجا نباشم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 3,114